Eindhoven waar zijn wij mee bezig?!

Iedere zondag

Een bericht uit het Dagboek

Ik begrijp mezelf ook niet, daarom heb ik een dagboek

Ik ben een ingewikkeld persoon, met een zeldzame kijk op de wereld. Een kijk waar niet iedereen mee eens is. Het opschrijven van die dingen, helpt mij mezelf, en de wereld te begrijpen. Al ben ik van mening dat de wereld mij maar moet begrijpen.

Iedere zondag deel ik directe stukken uit mijn dagboek. Eens kijken of jij mij kan begrijpen. Misschien komen we er samen wel uit.

Als je klaar bent met mijn gezever kan je je altijd afmelden,.

"

Ik vind dit leven een hoop gedoe en gezever, voor een klein beetje geluk.

een uitspraak van mezelf op een AA-Meeting

Geschreven in het eindhovens
Built with Kit