Ik ben een ingewikkeld persoon, met een zeldzame kijk op de wereld. Een kijk waar niet iedereen mee eens is. Het opschrijven van die dingen, helpt mij mezelf, en de wereld te begrijpen. Al ben ik van mening dat de wereld mij maar moet begrijpen.
Iedere zondag deel ik directe stukken uit mijn dagboek. Eens kijken of jij mij kan begrijpen. Misschien komen we er samen wel uit.